مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-03سياسي

واکنش پزشکیان به یک توییت


مسعود پزشکیان در باره ی توییت عضو دفتر رهبری مبنی بر خبر تاکید رهبری بر گسترش آزادی های مشروع اجتماعی گفت: این یک توییت است؛ اگر خود مقام معظم رهبری یک چنین درخواستی کرده باشد بالاخره باید به یک طریقی به مجلس برسد ولی این مجلس با آن دیدگاهی که دارد بعید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انصاف نیوز، نماینده ی مردم تبریز در مجلس، در گفت وگو با انصاف نیوز توضیح داد: بالاخره این نمایندگان همان آدم هایی هستند که سعی می کنند این محدوده را تنگ تر و تنگ تر کنند.

حالا اگر از اینها درخواست شود که بازش کنند، باید صبر کرد و دید که چطوری می خواهند چنین کاری کنند؛ حداقل کمی سخت است که بتوانند.

دکتر پزشکیان درباره ی احصا، تبیین و تحقق این آزادی های مشروع اجتماعی گفت: یک مقدار سخت است، چون نگاه نمایندگان فعلی مجلس یک نگاه مشخصی است و با این نگاه نمی توان به آن آزادی های اجتماعی رسید.

شما در رابطه با حجاب دیدید که چقدر با نگاه برخوردی و شلاقی می خواهند مسئله را حل کنند، به جای اینکه بشارت بدهند و اصلاح کنند.

در قرآن اول بشارت می دهد و بعد نظارت می کند اما اینها فقط تهدید می کنند.

با تهدید نمی شود آزادی ایجاد کرد.

وزیر دولت خاتمی درباره ی اینکه منظور از آزادی های مشروع اجتماعی را چه می داند، گفت: همین محدوده ی قانون اساسی در رابطه با حقوق شهروندی، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پزشکیان به یک توییت

واکنش پزشکیان به یک توییت