مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-31اقتصادي

مالیات 2000 شرکت به استان های خودشان بازگشته است


پنج بانک غیردولتی استان همدان جزو بانک های غیرقانونمند بودند که فقط 6 درصد سپرده ها را در استان هزینه می کنند.

- ایسنا/همدان وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پنج بانک غیردولتی استان همدان جزو بانک های غیرقانونمند بودند که فقط 6 درصد سپرده ها را در استان هزینه می کنند.

سیداحسان خاندوزی عصر پنجشنبه 9 شهریور در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان، با تأکید بر اینکه بی عدالتی ها از طریق بازگرداندن درآمدهای مالیاتی به هر استان اصلاح شد، افزود: مالیات 10 شرکت در همدان به سایر استان ها می رفت که به همان استان ها برگشت داده شد.

در کشور مالیات بیش از 2000 شرکتی که مالیات شان در پایتخت وصول می شد، به استان خودشان برگشته است، البته این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی درباره پرداخت تسهیلات بانکی، اظهار کرد: تمام بانک های دولتی را مکلف کردیم که صددرصد سپرده های استان های کم برخوردار در همان استان هزینه شود اما متأسفانه با وجود این پافشاری پنج بانک غیردولتی استان همدان جزو بانک های غیرقانونمند بودند که فقط شش درصد را در استان هزینه می کنند.

خاندوزی با اشاره به تغییر مسیر در آستانه صده و قرن جدید اقتصادی ایران، تصریح کرد: نسبت به مسیر گذشته که تلاش های ارزشمندی صورت گرفته است اما عیوب ساختاری اقتصاد که زنجیر پای اقتصاد شده بود را باید برطرف کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات 2000 شرکت به استان های خودشان بازگشته است

مالیات 2000 شرکت به استان های خودشان بازگشته است