مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-25بين الملل

زلنسکی با وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد


زلنسکی در رابطه با دیدار خود با فیدان وزیر خارجه ترکیه گفت: مسائل مختلفی از جمله روند صلح، آماده سازی ها برای نشست جهانی صلح و تهدیدات روسیه از طریق انسداد کریدور غلات دریای سیاه مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

- مدودف : انتخابات بعدی آمریکا جدالی بین یک زامبی و یک زندانی است! سقوط جنگنده ارتش آمریکا در شهر سن دیگو راه انداری صندوق بیمه بیماران صعب العلاج و نادر/ 23 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت عرضه نفت ارزان ایران به ضرر روسیه شد اجباری برای تهیه لباس فرم مدارس از یک تولیدی خاص وجود ندارد وزیر خارجه ترکیه به اوکراین و روسیه می رود استفاده از ژن موش حفار برهنه برای افزایش طول عمر علم الهدی : دولت ، دشمن را در مسئله تحریم شکست داده / گرانی ها در حدی است که مردم نمی دانند آیا سفره فردای خود را هم می توانند با همین هزینه پهن کنند یا نه مورینیو: سردار آماده باشد می تواند به ما کمک کند حمله سارقان به یک پرسپولیسی + عکس رادان: صدور 1.

8 میلیون گذرنامه عادی و زیارتی از ابتدای ماه محرم تاکنون نخست وزیر قطر: از توافق ایران و عربستان حمایت می کنیم تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی اطلاعیه:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی با وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد

زلنسکی با وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد