مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-19اقتصادي

خرید بیش از 140 میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در خوزستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از خرید بیش از 140 میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: خوزستان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به سایر استان های کشور جایگاه و عملکرد بهتری داشته است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از خرید بیش از 140 میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: خوزستان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به سایر استان های کشور جایگاه و عملکرد بهتری داشته است.

اصغر رشنودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان اظهار کرد: تاکنون 5 هزار و 600 فروشگاه خرد و 467 فروشگاه زنجیره ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی شده اند و به متقاضیان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: در این زمینه از زمان اجرای این طرح در استان، خوزستانی ها بیش از 140 میلیارد تومان از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کرده اند و البته روند خرید در جریان و ادامه دار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: خوزستان در اجرای این طرح نسبت به سایر استان های کشور جایگاه و عملکرد بهتری داشته است و تلاش خواهیم کرد این روند به بهترین شکل ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 140 میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

خرید بیش از 140 میلیارد تومان کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی در خوزستان