مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-21اقتصادي

عودت بیش از 2 میلیارد ریال اضافه دریافتی مسافران مشهدالرضا در دهه پایانی ماه صفر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد با اشاره به تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی از عودت 2 میلیارد و 658 میلیون و 600 هزار ریال اضافه دریافتی مسافران مشهدالرضا در دهه آخر صفر خبر داد.

- حسین امیرکلالی اظهار کرد: همه ساله در دهه پایانی ماه صفر مشهد میزبان خیل عظیم زائران و هیات های مذهبی از سراسر کشور و شیعیان سراسر دنیا بوده و همزمانی این دهه با نیمه پایانی ماه شهریور که پیک مسافرت ها به مشهد است ضرورت تشدید نظارت بر مراکز گردشگری را ایجاب می کرد.

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه گذشته و بلافاصله پس از تعطیلات نوروزی، برنامه ریزی برای نظارت جامع در دستور کار این اداره قرار گرفت و ضمن انتخاب بازرسان منتخب از تشکل های گردشگری پس از مسیربندی و آموزش بازرسان در بازه های زمانی مختلف به صورت میدانی بازدیدها انجام شده است.

امیرکلالی ادامه داد: در راستای افزایش نظارت و بازرسی بر مراکز اقامتی و گردشگری مشهد در نیمه دوم شهریور و دهه پایانی ماه صفر بازرسی ها توسط 104 بازرس منتخب متشکل از کارشناسان گردشگری اداره مشهد و تشکل های حرفه ای گردشگری صورت گرفت.

وی گفت: به طور ویژه در نیمه دوم شهریور ماه و ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر در نتیجه بازرسی ها از مراکز گردشگری و اقامتی 1071 بازدید در بازه زمانی 15 لغایت 25 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت بیش از 2 میلیارد ریال اضافه دریافتی مسافران مشهدالرضا در دهه پایانی ماه صفر

عودت بیش از 2 میلیارد ریال اضافه دریافتی مسافران مشهدالرضا در دهه پایانی ماه صفر