مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:242023-08-29حوادث

2000 نفر در ارتباط با اعتراضات فرانسه محکوم شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اریک دوپوند مورتی» وزیر دادگستری فرانسه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که حدود دو هزار نفر در ارتباط با شورش سراسری در این کشور که در پی قتل یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس فرانسه آغاز شد، - وزیر دادگستری فرانسه گفته که حدود دو هزار نفر در ارتباط با اعتراضات اخیر به قتل نوجوان 17 ساله فرانسوی به دست پلیس این کشور، در دادگاه محکوم شدند و 1800 نفرشان حکم حبس گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اریک دوپوند مورتی وزیر دادگستری فرانسه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که حدود دو هزار نفر در ارتباط با شورش سراسری در این کشور که در پی قتل یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس فرانسه آغاز شد، محکوم شدند.

اوایل تیرماه، خودروی یک نوجوان 17 ساله که از وی با عنوان نائل ام.

نام برده شده، به دلیل نقض قوانین رانندگی در منطقه نانتر در حومه پاریس توسط پلیس متوقف شد.

پلیس ابتدا گزارش داد یکی از مأموران به این نوجوان تیراندازی کرد، زیرا او قصد زیر گرفتنش را داشت، اما این روایت با ویدئویی که از این حادثه منتشر شده و به تایید خبرگزاری فرانسه رسیده، نقض شد.

در این فیلم دو مأمور پلیس در کنار خودرو دیده می شوند که یکی از آن ها اسلحه را به سمت راننده نشانه رفته و صدایی شنیده می شود که می گوید به سرت شلیک خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 نفر در ارتباط با اعتراضات فرانسه محکوم شدند

2000 نفر در ارتباط با اعتراضات فرانسه محکوم شدند