مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-25اقتصادي

افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی از اولویت های دولت است


افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی از اولویت های دولت سیزدهم است که بسیار مورد تاکید قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا مهار و واکسیناسیون در سطح جامعه انجام و تخت های بیمارستانی نیز به حد مطلوب ارتقا یابد.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه در این دولت اقتصاد کشور به برجام گره زده نشد، افزود: حضور میدانی رییس جمهور در جمع های مردمی و رفع مشکلات آنان، فعال کردن کارخانجات و شرکت ها، رتبه بندی معلمان پس از چهل سال که در دولت سیزدهم عملیاتی شد، توجه به مناطق محروم و افزایش بودجه این مناطق، جلوگیری از قاچاق آرد و نظام مند کردن یارانه ها، فعال کردن پالایشگاه ها و ….

از جمله اقدامات انجام شده دولت طی این مدت بود.

وی با اشاره به اینکه در سال 1400 تعداد پروژه های افتتاحی 35 پروژه با اعتبار بیش از 55 میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 51 پروژه با اعتباری بیش از 84 میلیارد تومان با توجه مشکلات موجود بیش از 30 درصد نسبت سال گذشته رشد داشته ایم.

نقدی با بیان اینکه در حوزه کمیته برنامه ریزی و اعتبارات شهرستانی نیز رشد 40 درصدی خوبی داشتیم، بیان کرد: سر جمع اعتبارات سال جاری 74 میلیارد تومان و با 136 پروژه است.

وی تاکید کرد: پروژه های هفته دولت با هدف امید آفرینی در خدمت به مردم قرار می گیرند، تمام تلاش دولتمردان این است که به عنوان خاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی از اولویت های دولت است

افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی از اولویت های دولت است