مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 23:402023-09-08بين الملل

نظامی فراری انگلیس با ادعای ارتباط با ایران کیست؟ + عکس


بر اساس گزارش رسانه های انگلیس، این نظامی سابق 21 ساله و متخصص کامپیوتر در ارتش بریتانیا که به اتهاماتی چون انتقال یک بمب قلابی و دادن اطلاعات طبقه بندی شده به کشور متخاصم و دیگر اتهامات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست وجوی وی بسیج شده اما هنوز موفق به شکار او نشده است.

رییس پلیس لندن امروز (جمعه) طی اظهاراتی که نشانگر عمق نگرانی دستگاه امنیتی انگلیس است، فرار وی از زندان را اقدامی از پیش طراحی شده و بشدت نگران کننده توصیف کرد.

مارک رولی در گفت وگو با شبکه رادیویی ال بی سی عنوان کرد که پلیس در حال بررسی احتمال مساعدت زندانیان و زندان بانان به فرار دنیل عابد خلیفه است.

دیشب نیز ماموران این دستگاه امنیتی پارک ریچموند در جنوب غرب لندن را که در نزدیکی محل فرار او قرار دارد، تفتیش کردند.

بر اساس گزارش رسانه های انگلیس، این نظامی سابق 21 ساله و متخصص کامپیوتر در ارتش بریتانیا که به اتهاماتی چون انتقال یک بمب قلابی و دادن اطلاعات طبقه بندی شده به کشور متخاصم و دیگر اتهامات، از 8 ماه قبل دستگیر و در انتظار محاکمه بود، با پوشیدن لباس آشپز و پنهان شدن در یک ون انتقال غذا از زندان وندزورث ، در جنوب غرب لندن فرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامی فراری انگلیس با ادعای ارتباط با ایران کیست؟ + عکس

نظامی فراری انگلیس با ادعای ارتباط با ایران کیست؟ + عکس