انواع شگرد های کلاهبرداری در پلتفرم های تبلیغاتیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی محمد رجبی، رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» به موضوع نرم افزار های تبلیغاتی پرداخت و اظهار داشت: - رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا فراجا انواع شگرد های کلاهبرداری در پلتفرم های تبلیغاتی را تشریح کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی محمد رجبی، رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در برنامه تلویزیونی سلام تهران به موضوع نرم افزار های تبلیغاتی پرداخت و اظهار داشت: یکی از پرکاربردترین نرم افزار های ایرانی، اپلیکیشن های ثبت آگهی هستند؛ حجم زیاد کاربر و تبادلات مالی در این نرم افزار ها زمینه را برای کلاهبرداری های سایبری فراهم می کند، در واقع کلاهبرداران با استفاده از شگرد های متعددی وارد این کار می شوند. وی با بیان اینکه اولین و شایع ترین شیوه کلاهبرداری در این سایت ها، دریافت بیعانه است تصریح کرد: در این شیوه مجرم محصولی را با قیمت بسیار جذابی بر روی سایت می گذارد. این موضوع کاربر را وادار می کند که برای اینکه این فرصت را از دست ندهد، بیعانه ای را پرداخت کند. سرهنگ رجبی گفت: بعد از پرداخت بیعانه توسط خریدار، مجرم مدام زمان می خرد و در نهایت از دسترس خارج می شود؛ لذا توصیه می شود که پرداخت مبلغ برای خرید تمام کالا ها به برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |