مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 07:152023-08-31سياسي

صلح و جنگ در پدافند هوایی معنایی ندارد


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: اکنون تهدید جدیدی نداریم، در پدافند هوایی صلح و جنگ معنی ندارد و 24 ساعته مرزهای هوایی رصد و پایش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم ستاد عباس عظیمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: امروز ما خدا را شاکر و سپاسگزاریم، در ارتشی خدمت می کنیم که فرماندهی آن بر عهده ولایت فقیهی است که درک کاملی از مسائل مختلف دارند و بهترین تدابیر را متناسب با شرایط موجود اتخاذ می کنند.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی تاریخچه ای صد ساله دارد، افزود: در سال 1358 فرماندهی پدافند هوایی شکل گرفت و در دوران دفاع مقدس خدمات بسیاری ارائه کرد و به عنوان نیروی مستقل در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت پدافند هوایی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار محدود بود و مأموریت داشت از آسمان پایگاه های شکاری و فرودگاه ها محافظت کند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی، پدافند هوایی سامانه های پدافندی خود را پیرامون شهرهای بزرگ، اسکله ها و مراکز نفتی مستقر و امنیت آنها را ایجاد کرد و با دلاور مردی پدافندیان مأموریت های گسترده ای را به سرانجام رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و جنگ در پدافند هوایی معنایی ندارد

صلح و جنگ در پدافند هوایی معنایی ندارد