مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-28سياسي

خزعلی: انعطاف اشتغال بانوان در ستاد ملی زن مصوب شده است


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: مساله انعطاف اشتغال بانوان در برنامه هفتم وجود دارد و این موضوع در ستاد ملی زن و خانواده نیز مصوب شده است و کارگروه آن با همکاری وزارت کار و اداره استخدامی کشور برای انجام اقدامات لازم تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در همایش مدیران کل بانوان دستگاه های استان تهران با بیان اینکه مشکلات گاه ناشی از عدم باور مدیر، عدم جدی گرفتن قانون و عدم امکانات است، اظهار کرد: برخی مشکلات در ادارات و ارگان ها مانند عدم اجرای قانون پست سازمانی مشاور امور زنان و خانواده در دستگاه های اجرایی وجود دارد که ناشی از نوع نگاه برخی مدیران است و این نگاه باید تغییر کند.

وی ادامه داد: موضوع پست سازمانی مشاور امور زنان و خانواده در دستگاه های اجرایی از نظر قانونی با مشکلی مواجه نیست و این پست ها غیر از برگشت به حالت قبل، ارتقا پیدا می کنند.

معاون رییس جمهور گفت: البته در این رابطه برخی مشکلات نظیر کمبود پست در فرمانداری ها و استانداری ها نیز وجود دارد که از طریق سازمان استخدامی کشور پیگیر این موضوع هستیم.

خزعلی با بیان اینکه برای ایجاد مهدکودک در ادارات پیگیری هایی انجام شده است، افزود: برخی ادارات بخاطر نداشتن بودجه زیر بار این اقدامات نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: انعطاف اشتغال بانوان در ستاد ملی زن مصوب شده است

خزعلی: انعطاف اشتغال بانوان در ستاد ملی زن مصوب شده است