مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-13اقتصادي

بیمه 2000 دانشجو توسط تأمین اجتماعی


مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان از افزایش 14 درصد بیمه دانشجویی توسط این سازمان خبر داد و گفت: در چهار ماه ابتدای سال بیمه تأمین اجتماعی داشنجویان به 2 هزار و 367 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیوان مرتضوی مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی دانشجویی در حال افزایش است، اظهار کرد: بر اساس آمار تعداد دانشجویان بیمه شده در چهار ماه ابتدای سال به 2 هزار و 367 نفر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

 وی با اشاره به جزییات بیمه دانشجویی در کشور افزود: بیمه دانشجویی یکی از گروه های بیمه ای حرف و مشاغل آزاد است، که با هدف توسعه پوشش بیمه ای قشر های مختلف در چند سال اخیر اجرا شده است.

 مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان یکی از مزایای مهم بیمه دانشجویی را امکان استفاده همزمان از مستمری پدر و مادر دانست و گفت: امکان استفاده همزمان از مستمری پدر و مادر و دیگری، تداوم بهره مندی از استحقاق درمان درقالب زیرمجموعه والدین و ایجاد سابقه بیمه ای همزمان با دوران تحصیلات از مزایای بیمه دانشجویی است.

 به گفته مرتضوی واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام به سامانه tamin.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه 2000 دانشجو توسط تأمین اجتماعی

بیمه 2000 دانشجو توسط تأمین اجتماعی