مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-18فرهنگي

آثار استاد شهریار بازتاب اعتقادات و باورهای مردمی است


مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ویژه برنامه ی زیبا خوانی اشعار استاد شهریار را با حضور اعضای انجمن شاعران ، - ایسنا/اردبیل مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ویژه برنامه ی زیبا خوانی اشعار استاد شهریار را با حضور اعضای انجمن شاعران ، نویسندگان و دیگر نوجوانان علاقه مند در مرکز فرهنگی و هنری شماره ی 5 کانون اردبیل برگزار کرد.

مهدیه علیقلی زاده، کارشناس آفرینش های ادبی کانون استان اردبیل 27 شهریور ضمن ابراز خرسندی از استقبال نوجوانان داستان نویس و دیگر اعضا علاقه مند مراکز اردبیل از این برنامه گفت: چنین برنامه هایی فرصت خوبی برای شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در مراکز بوده و زمینه آشنایی بیشتر اعضا با آثار شاعران و افزایش علاقه مندی به وادی شعر را فراهم می سازد.

وی در ادامه با بررسی اشعار استاد شهریار، عنوان کرد: وقتی آثار شهریار به ویژه حیدربابا را می خوانیم، آنچه از همه بیشتر مشهود است علاقه ی وی به وطن و تجلی ادبیات فولکلور و سنت های فرهنگی در قلم اوست.

کارشناس ادبی کانون تصریح کرد: فولکلور از شاخصه های مهم در شناسایی و تشخیص فرهنگ هر قوم و ملت است و از عناصر مردمی به کاررفته در اشعار شهریار می توان به ضرب المثل ها، متل واره ها، اصطلاحات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار استاد شهریار بازتاب اعتقادات و باورهای مردمی است

آثار استاد شهریار بازتاب اعتقادات و باورهای مردمی است