مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-26سياسي

فاز 11 پارس جنوبی با حضور رییس جمهور افتتاح می شود


براساس برنامه ریزی آیت الله رییسی رییس جمهور در هفته دولت پس فردا دوشنبه ششم شهریور وارد فرودگاه عسلویه می شود و با حضور در منطقه پارس جنوبی دستور افتتاح فاز 11 پارس جنوبی را صادر می کند.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی آیت الله رییسی رییس جمهور در هفته دولت پس فردا دوشنبه ششم شهریور وارد فرودگاه عسلویه می شود و با حضور در منطقه پارس جنوبی دستور افتتاح فاز 11 پارس جنوبی را صادر می کند.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در آیین افتتاح و آغاز ساخت طرح های شهرستان دیلم از افتتاح فاز 11 پارس جنوبی در سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه ریزی آیت الله رییسی در هفته دولت پس فردا ششم شهریور وارد فرودگاه عسلویه می شود و با حضور در منطقه پارس جنوبی دستور افتتاح فاز 11 پارس جنوبی را صادر می کند.

وی از افتتاح طرح های مختلف صنعت نفت و گاز در عسلویه منطقه پارس جنوبی با حضور رییس جمهور و وزیر نفت خبر داد و بیان کرد: در سفر رییس جمهور به عسلویه طرح های پتروشیمی و چند طرح عمرانی در شهرستان عسلویه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فاز 11 پارس جنوبی بعد از دو دهه مورد بهره برداری قرار می گیرد گفت: با وارد مدار شدن فاز 11 پارس جنوبی تولید اولیه این فاز روزانه 15 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 11 پارس جنوبی با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

فاز 11 پارس جنوبی با حضور رییس جمهور افتتاح می شود