مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-13سياسي

برخلاف دوستان اصلاح طلبم به آینده اقتصاد بسیار امیدوارم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید لیلاز که با روزنامه شرق مصاحبه کرده، در پاسخ این سؤال که «خیلی از کارشناسان معتقدند وضعیت فعلی ایران از نظر مشکلات اقلیمی، - عضو مرکزیت حزب کارگزاران گفت من برخلاف دوستان اصلاح طلب مان به آینده اقتصاد ایران هزار بار امیدوار هستم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید لیلاز که با روزنامه شرق مصاحبه کرده، در پاسخ این سؤال که خیلی از کارشناسان معتقدند وضعیت فعلی ایران از نظر مشکلات اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاست خارجی نگران کننده به نظر می رسد.

شما این شرایط را چگونه تحلیل می کنید؟ ، اظهار کرد: من گاهی وقت ها می بینم برجسته ترین نخبگان ایران در واکنش به حوادث یا اظهارنظر هایی که می شود، به چنان فرومایگی دچار می شوند و چنان فرومی غلتند که به یک پوپولیسم دردناک و پیش پاافتاده دچار می شوند.

آن زمان است که واقعا برای ملت ایران ناراحت می شوم که ما داریم ادعا می کنیم این ها را می خواهیم راهبری و نمایندگی کنیم و می خواهیم جلو ببریم.

این نشان می دهد که چقدر روشنفکری حداقل در ایران بیشتر به سلبریتی بودن شبیه است تا روشنفکربودن و نخبگی.

یعنی دنبال مرید جمع کردن و فالوور جمع کردن و لایک خوردن و لایک گرفتن و این حرف ها هستند یا می خواهند دل کسی را خنک کنند یا می خواهند کسی را بچز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخلاف دوستان اصلاح طلبم به آینده اقتصاد بسیار امیدوارم

برخلاف دوستان اصلاح طلبم به آینده اقتصاد بسیار امیدوارم