مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-04بين الملل

پیشنهاد روسیه به کره شمالی برای رزمایش دریایی مشترک


سازمان اطلاعات کره جنوبی مدعی است که وزیر دفاع روسیه در جریان سفری که به پیونگ یانگ داشت، پیشنهاد برگزاری رزمایش دریایی مشترک به کره شمالی داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع مطلع در کره جنوبی از پیشنهاد روسیه به کره شمالی برای برگزاری رزمایش دریایی مشترک خبر دادند.

سازمان اطلاعات کره جنوبی امروز (دوشنبه) ادعا کرد که سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه به کره شمالی پیشنهاد برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین نیروهای دریایی دو کشور را داده است.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ ، مقامات اطلاعاتی کره جنوبی می گویند که شویگو پیشنهاد رزمایش دریایی سه جانبه با کره شمالی را در جریان سفری که به پیونگ یانگ داشت، ارائه کرده است.

در این گزارش آمده است: سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی به پارلمان کشور گزارش داد که به نظر می رسد شویگو یک جلسه خصوصی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برای توافق بر سر گسترش همکاری های نظامی داشته است .

وزیر دفاع روسیه چندی پیش در رأس هیأتی نظامی برای حضور در جشن های هفتادمین سالگرد آتش بس جنگ 1950-1953 دو کُره در تاریخ بیست وهفتم جولای، به پیونگ یانگ رفته و در رژه نظامی بزرگ ارتش کره شمالی به همراه کیم جونگ اون شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد روسیه به کره شمالی برای رزمایش دریایی مشترک

پیشنهاد روسیه به کره شمالی برای رزمایش دریایی مشترک