مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-29سياسي

میادین شهر یزد چراغ دار می شود


رییس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد گفت: چراغ دار کردن میادین سطح شهر، یکی از مواردی است که در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد مدنظر است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد گفت: چراغ دار کردن میادین سطح شهر، یکی از مواردی است که در دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد مدنظر است.

مجید تجملیان در نشست کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای شهر گفت: در این کمیسیون با توجه به بحث و گفت وگویی که صورت پذیرفت مقرر شد بعضی از میادین سطح شهر چراغ دار شوند.

وی افزود: در این راستا میدان معلم، اولین میدانی بود که چراغ دار شد، همچنین میدان دانش آموز در ماه مهر به چراغ راهنمایی مجهز می شود، میدان باهنر یکی دیگر از میادینی است که در ساعاتی از روز با ترافیک مواجه است در نتیجه تا اواسط پاییز چراغ دار خواهد شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل شهر ادامه داد: فلکه اول آزادشهر نیز که یکی از فلکه های پرتردد شهر محسوب می شود مقرر شد مشاور درخصوص اصلاح این فلکه و معابر منتهی به آن مطالعاتی را انجام دهد و تا پایان آبان ماه گزارش را به کمیسیون ارائه دهد.

تجملیان ادامه داد: میدان مهدیه نیز که یکی از میادین مهم شهر یزد به شمار می آید تا اول مهرماه چراغ دار خواهد شد تا شهروندان در ساعات پرتردد با ترافیک شدید مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین شهر یزد چراغ دار می شود

میادین شهر یزد چراغ دار می شود