مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-11اقتصادي

27 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران اردبیل پرداخت شده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تاکنون 27 هزار و 10 میلیارد تومان مطالبات گندمکاران استان اردبیل پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نوبخت عصر دوشنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت خرید و ذخیره سازی گندم در اردبیل اظهار کرد: تا آخر شهریورماه با قول مساعد مسئولان قرار است مابقی مطالبات گندمکاران واریز و تسویه حساب با کشاورزان طرف قرارداد انجام شود.

وی تصریح کرد: فرآیند خرید گندم در استان اردبیل از 16 خردادماه شروع شده و روزهای پایانی خرید را در مرکز و جنوب استان اردبیل انجام می دهیم و در 10 روز آینده این فرآیند به سرانجام خواهد رسید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: تاکنون 268 هزار و 59 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سطح استان اردبیل خریداری شده که رقم پرداختی به زارعین بیش از 40 هزار و 200 میلیارد تومان برآورد می شود.

نوبخت از پرداخت مابه التفاوت نرخ مصوب گندم به حساب کشاورزان خبر داد و افزود: زارعینی که تا پنج تیرماه اطلاعات فروش گندم خود را به مراکز غله ثبت کرده اند، مابه التفاوت قیمت 105 هزار تومان قبلی را دریافت خواهند کرد تا به نرخ مصوب فعلی گندم خریداری آنها محاسبه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: گندمکارانی که از پنج تیرماه به بعد محصولات خود را به انبارها و سیلوهای غله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران اردبیل پرداخت شده است

27 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران اردبیل پرداخت شده است