مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-27اجتماعي

گوزن زرد ارومیه به کرمان آورده می شود


سرپرست اداره کل محیط زیست استان کرمان گفت: با توجه به شرایط دریاچه ارومیه به دنبال این هستیم که گوزن زرد ارومیه را به کرمان بیاوریم، اما توجه به اینکه کرمان تاکنون زیستگاه این گونه نبوده، - ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل محیط زیست استان کرمان گفت: با توجه به شرایط دریاچه ارومیه به دنبال این هستیم که گوزن زرد ارومیه را به کرمان بیاوریم، اما توجه به اینکه کرمان تاکنون زیستگاه این گونه نبوده، بنابراین با حساسیت های خاص پیگیری می کنیم تا گوزن زرد را در زیستگاه استان تعریف کنیم.

مجتبی نیک طبع ظهر امروز پنجم شهریورماه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در استان کرمان پراکنش گوناگون حیات وحش به طوری است که بیش از 273 گونه جانوری در استان داریم.

او افزود: یوزپلنگ، خرس سیاه آسیایی، هوبره، رودک عسل خوار و زاغ بور از گونه های جانوری شاخص در استان کرمان هستند.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان کرمان با بیان این مطلب که دو میلیون و 800 هزار هکتار از سطح استان تحت مدیریت سازمان محیط زیست است، تصریح کرد: زیره به عنوان نماد کشاورزی و پوشش گیاهی استان کرمان ثبت شده است.

او با بیان این مطلب که گورخر ایرانی به پارک ملی خبر در استان کرمان معرفی شد، اظهار کرد: اما مطالعات کامل نبود و گور کرمان مربوط به بهرام گور بوده و تفاوت ژنتیکی با گورهای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوزن زرد ارومیه به کرمان آورده می شود

گوزن زرد ارومیه به کرمان آورده می شود