مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-20سياسي

امیر حاتمی: قدرت دفاعی ایران الگویی برای سایر کشورهاست


مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش، گفت: جمهوری اسلامی در قدرت دفاعی بومی خود به جایگاهی در تراز جهانی دست یافته و امروز الگویی برای سایر کشورهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست هیات معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان از همان ماه های اول انقلاب تحت تحریم های همه جانبه نظام سلطه به ویژه تحریم های سخت تسلیحاتی قرار گرفت و این تحریم ها با آغاز جنگ تحمیلی و حمله رژیم صدام به کشورمان به اوج خود رسید.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش با اشاره به وابستگی کامل رژیم پهلوی به آمریکا در حوزه تسلیحات و تجهیزات نظامی، تصریح کرد: رژیم منحوس پهلوی با نادیده گرفتن استعدادها و ظرفیت های ملی و تکیه نکردن به قابلیت های جوانان این مرز و بوم اقدام به بکارگیری و استخدام هزاران مستشار غربی و هزینه های هنگفت به ملت ایران تحمیل کرد و سودای ژاندارمی منطقه را در سر می پروراند.

امیر حاتمی با تحلیل این وابستگی خفت بار در همه حوزه ها، گفت: مستشاران غربی که از جیب ملت ایران ارتزاق می کردند با پیروزی انقلاب اسلامی از کشور خارج شدند و ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: قدرت دفاعی ایران الگویی برای سایر کشورهاست

امیر حاتمی: قدرت دفاعی ایران الگویی برای سایر کشورهاست