مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-18اقتصادي

3 میلیون اصله نهال در کرمانشاه تولید شد


رییس اداره جنگلداری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از تولید سه میلیون اصله نهال در نهالستان های دولتی و خصوصی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره جنگلداری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از تولید سه میلیون اصله نهال در نهالستان های دولتی و خصوصی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

عبدلعلی جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه میلیون اصله نهال در استان کرمانشاه تولید و آماده کاشت شده، گفت: 2.

2 میلیون اصله نهال در نهالستان های تحت مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و نیز جایگاه های موقت تولید نهال استان تولید شده و مابقی نیز در 9 نهالستان فعال بخش خصوصی استان تولید شده است.

جلیلیان با بیان اینکه استان کرمانشاه دو نهالستان سردسیری و گرمسیری دارد که در مجموع حدود 40 هکتار مساحت دارند، گفت: مجموع ظرفیت تولید این نهالستان های دولتی تولید سه میلیون اصله نهال در سال است.

وی با بیان اینکه نهالستان سردسیری استان در شهرستان اسلام آبادغرب قرار داشته و 16 هکتار وسعت دارد، گفت: عمده نهال های موجود در این نهالستان گونه های سردسیری و پارکی شامل زالزالک، زبان گنجشک، عرعر، اقاقیا، بنه، بادام، گلابی وحشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون اصله نهال در کرمانشاه تولید شد

3 میلیون اصله نهال در کرمانشاه تولید شد