مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-04سياسي

اجرای ویژه برنامه اربعین در 50 امامزاده اصفهان


معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ویژه برنامه اربعین در بیش از 50 بقعه و امامزاده در استان اصفهان برگزار می شود.

- حجت الاسلام ولی الله روان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های در دستور کار برای اربعین در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اصفهان اظهار داشت: برنامه های اربعین نیز در ادامه اجرای طرح بصیرت عاشورایی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح بصیرت عاشورایی در 350 بقعه در سطح استان اصفهان در حال اجرای است، افزود: در اربعین نیز ویژه برنامه های این روز به صورت خاص در حدود 50 امامزاده استان اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حدود 10 موکب از امامزادگان استان اصفهان در مرز مهران و همچنین کشور عراق فعالیت دارد، ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که موکب های امامزادگان در شهرهای شمالی، غرب و شرق استان نیز در حال ارائه خدمات به زائران ایرانی و خارجی اربعین است.

وی با بیان اینکه موکب های امامزادگان استان اصفهان در مرز مهران روزانه چهار هزار و 500 پرس غذای گرم را طبخ و بین زائران توزیع می کنند، ادامه داد: همچنین در این موکب ها برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه اربعین در 50 امامزاده اصفهان

اجرای ویژه برنامه اربعین در 50 امامزاده اصفهان