مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-17اقتصادي

پیش بینی بازار 150 همتی حوزه دارو


رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه 150 تا 180 هزار میلیارد پیش بینی بازار دارویی بود که نیاز به نقدیگی متناسب دارد، گفت: از خرداد شرایط اعتبارات حوزه دارو بهتر شد و با اصلاح گروه کالایی و حواله های ارزی، - رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه 150 تا 180 هزار میلیارد پیش بینی بازار دارویی بود که نیاز به نقدیگی متناسب دارد، گفت: از خرداد شرایط اعتبارات حوزه دارو بهتر شد و با اصلاح گروه کالایی و حواله های ارزی، الان شرایط بهتر است اما هنوز با عدد تامین فاصله داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حیدر محمدی - رییس سازمان غذا و دارو در نشست خبری هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)، گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، صنایع دارویی است که شاید آن طور که باید به آن توجه نشده است، اما این صنعت علیرغم شرایط سخت تولید که در تمام کشورها هم وجود دارد، توانسته پیشرو و مقتدر عمل کند.

با اینکه اعلام شد رشد صنایع دارویی کشور امسال مثبت نبوده است، اما بیش از 30 محصول رونمایی شده است و شرکت های دارویی پیگیر توسعه و ارتقای خود در حوزه داروهای شیمیایی و بیولوژیک هستند.

وی افزود: اواخر سال گذشته و اوایل امسال شرایط در زمینه حمایت از صنعت دارو سخت بود و همه از مشکلات برای تامین ارز و نقدینگی آگاه هستند، ولی شرایط را نسبت به قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازار 150 همتی حوزه دارو

پیش بینی بازار 150 همتی حوزه دارو