مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-28پزشكي

افتتاح بیمارستان 42 تختخوابی و پل تقاطع غیرهمسطح انار با حضور وزیر کشور


با حضور وزیر کشور بیمارستان ولیعص(عج) انار و پل تقاطع غیرهمسطح در شهرستان انار افتتاح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر کشور انتظار بیش از 20 ساله مردم انار به سر رسید و بیمارستان ولیعصر(عج) افتتاح شد.

 به گفته خانم دکتر عبداللهی رییس شبکه بهداشت و درمان انار، این بیمارستان با زیربنای 3500متر مربع در 2 طبقه از سال 94 شروع و اکنون با هزینه ای بالغ بر 160میلیارد تومان با تجهیزات کامل به روز با 42 تخت شامل بخش اورژانس، داخلی، جراحی، زنان و زایمان واطفال راه اندازی شده است.

 وی افزود این بیمارستان در ابتدا با32 تخت مصوبه گرفت ودر ادامه با افزایش 10 تخت دیگر شامل 2 تخت ارتوپدی، 2 تخت چشم پزشکی، 2 تخت روان و4 تخت سی سی یو اکنون به 42 تخت رسیدهاست.

 رییس شبکه بهداشت و درمان انار افزود: در کنار این بیمارستان یک پروژه توسعه از سوی خیران در حال احداث است که شامل سیتی اسکن، دیالیز و آی سی یو است.

افتتاح پل تقاطع غیر همسطح شهرستان انار  پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شمال به جنوب و شمال به جنوب شرق با هزینه ای بالغ بر 95میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

  صالحی فرماندار انار افزود: این پروژه از سال 90 شدوع شده و این مسیر یکی از پر ترددترین مسیر ترانزیتی استان کرمان است که روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان 42 تختخوابی و پل تقاطع غیرهمسطح انار با حضور وزیر کشور

افتتاح بیمارستان 42 تختخوابی و پل تقاطع غیرهمسطح انار با حضور وزیر کشور