مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-02بين الملل

کره شمالی چندین موشک کروز به سمت دریای زرد پرتاب کرد


ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی بامداد امروز شنبه، دو روز پس از پایان مانورهای نظامی مشترک بزرگ کره جنوبی و آمریکا، چندین موشک به سمت دریای زرد در سواحل غربی شبه جزیره کره شلیک کرد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت که اطلاعات کره جنوبی و آمریکا جزییات پرتاب را که حدود ساعت چهار صبح انجام شد، تجزیه و تحلیل کردند.

به گفته یک مقام ریاست جمهوری کره جنوبی، در واکنش به این اقدام، شورای امنیت ملی کره جنوبی روز شنبه جلسه اضطراری برگزار کرد.

این در حالی است که تعداد موشک ها، برد، ارتفاع و سرعت آنها هنوز گزارش نشده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از این مقام اعلام کرد که نشست شورای امنیت ملی به ریاست لیم جونگ دئوک، معاون مشاور امنیت ملی برای بررسی وضعیت آمادگی برگزار شد.

این در حالی است که خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA به نقل از بیانیه ستاد کل ارتش خلق کره اعلام کرده بود: ارتش کره شمالی چهارشنبه شب یک مانور اتمی تاکتیکی را با شبیه سازی حملات زمین سوخته به مراکز فرماندهی اصلی و فرودگاه های عملیاتی ارتش کره جنوبی برگزار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده بود: یگان اتمی تاکتیکی ارتش کره شمالی دو موشک بالستیک شلیک کرد و به درستی ماموریت خود برای حمله اتمی از طریق شلیک های هوایی در ارتفاع 400 متری از پیش تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی چندین موشک کروز به سمت دریای زرد پرتاب کرد

کره شمالی چندین موشک کروز به سمت دریای زرد پرتاب کرد