مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-10بين الملل

کوکوف: 144 حمله تروریستی اوکراین در روسیه خنثی شد


معاون دبیر شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: کی یف به تحریک غرب می خواست با انفجار «بمب کثیف» در اوکراین اقدامی تحریک آمیز انجام دهد تا روسیه را به تروریسم هسته ای متهم کند.

- معاون دبیر شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: کی یف به تحریک غرب می خواست با انفجار بمب کثیف در اوکراین اقدامی تحریک آمیز انجام دهد تا روسیه را به تروریسم هسته ای متهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یوری کوکوف معاون دبیر شورای امنیت روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد: در طول عملیات ویژه هزاران پهپاد اوکراینی که سعی در حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی در روسیه را داشتند، منهدم شدند.

معاون دبیر شورای امنیت روسیه در این ارتباط ادامه داد: کی یف و حامیان غربی آن قادر به تغییر وضعیت در میدان نبرد به نفع خود نیستند و به طور فزاینده ای آشکارا به ترور متوسل می شوند.

یوری کوکوف در این خصوص اضافه کرد: کی یف به فعالیت های تروریستی در مقیاس بزرگ روی آورده است؛ از آغاز عملیات ویژه ، 131 حمله تروریستی در روسیه انجام شده و از 144 حمله جلوگیری شده است.

وی در این خصوص افزود: از آغاز عملیات نظامی بیش از 70 حمله تروریستی بزرگ در روسیه از جمله انهدام هواپیماهای نظامی و غیرنظامی جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوکوف: 144 حمله تروریستی اوکراین در روسیه خنثی شد

کوکوف: 144 حمله تروریستی اوکراین در روسیه خنثی شد