مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26اقتصادي

86 پروژه عمرانی و خدماتی در رشت به بهره برداری می رسد


امروز به صورت تجمیعی و متمرکز 86 پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: امروز به صورت تجمیعی و متمرکز 86 پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.

کیا عاشوری امروز در راستای گرامیداشت هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام پارک ملت رشت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، اظهار کرد: پروژه هایی که در ایام هفته دولت و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرند، بیانگر تنها گوشه ای از طرح های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه ها در طول سال ارائه خواهند داد.

وی افزود: امروز به صورت تجمیعی و متمرکز 86 پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان رشت که بزرگترین بخش استان با داشتن 71 روستا می باشد، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری رشت در جریان افتتاح متمرکز طرح حوزه انرژی بخش مرکزی، این طرح ها را در قالب احداث شبکه فشار متوسط هوایی، نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح های تاب آوری معرفی و گفت: انرژی برق پیش نیاز ضروری جوامع برای حرکت در مسیر توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 پروژه عمرانی و خدماتی در رشت به بهره برداری می رسد

86 پروژه عمرانی و خدماتی در رشت به بهره برداری می رسد