مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-31حوادث

کشف کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه توسط پلیس فتا اردستان


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری یک نفر متهم و کشف کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه به ارزش یکصد میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی صادق زاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان اردستان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری فروشگاهی اینترنتی در بستر تلگرام با موضوع فروش پوشاک زنانه، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های فنی انجام شده توسط مأموران پلیس فتا شهرستان مشخص شد شاکی بدون اطمینان از اصالت فروشگاه در چندین مرحله و در مجموع یکصد میلیون ریال به صورت کارت به کارت به شماره کارت های اعلامی توسط فروشنده انجام داده است.

فرمانده انتظامی اردستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس فتا پس از هماهنگی و اخذ دستورات لازم از مقام قضایی حساب های مقصد و تراکنش ها را مورد بررسی قرار داده و پس از انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی در نهایت موفق به شناسایی نفر اصلی و گرداننده کانال که از حساب افراد دیگر استفاده می کرده است شدند.

سرهنگ صادق زاده با بیان اینکه ضمن معرفی متهم به دادسرا وجوه شاکی نیز به حساب وی عودت شد، تصریح کرد: شهروندان از فروشگاه های اینترنتی فاقد هرگونه اصالت خرید، از صورت پرداخت بیعانه خودداری نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه توسط پلیس فتا اردستان

کشف کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه توسط پلیس فتا اردستان