مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-05اقتصادي

حذف ارز فرزین و جایگزینی کوپن


مرتضی افقه، اقتصاددان، در واکنش به حذف ارز 28 هزار و 500 تومانی برخی کالا های اساسی می گوید: متأسفانه اشکال کار این است که دولت راه رفته را بار ها از ابتدا می رود و با اینکه بار ها هم دیده اند که حذف یارانه کالا های کشاورزی چه به عنوان جراحی اقتصادی و چه با .

- مرتضی افقه، اقتصاددان، در واکنش به حذف ارز 28 هزار و 500 تومانی برخی کالا های اساسی می گوید: متأسفانه اشکال کار این است که دولت راه رفته را بار ها از ابتدا می رود و با اینکه بار ها هم دیده اند که حذف یارانه کالا های کشاورزی چه به عنوان جراحی اقتصادی و چه با هر بهانه دیگری نتایجی فاجعه بار دارد، اما زیر بار این اشتباه نمی رود و به نظر می رسد که دولت به هر قیمتی به دنبال تأمین کسری بودجه خود است.

شرق نوشت: پس از حذف ارز چهارهزارو 200 تومانی کالا های اساسی و جایگزینی آن با ارز 28هزار و 500 تومانی، حالا نوبت حذف ارز موسوم به دلار فرزین رسیده است و دولت گام های اولیه برای حذف ارز 28 هزار و 500 تومانی را برداشت.

این اتفاق بار ها به صورت گمانه به رسانه ها رسید و از سوی دولت تکذیب شد، اما حالا خبر های رسمی حاکی از حذف گام به گام ارز 28 هزار و 500 تومانی است.

  هرچند وزارت کار اعلام کرده است به دهک های اول تا پنجم درآمدی 120 هزار تومان کوپن الکترونیک می دهد، اما کارشناسان اقتصاد می گویند تورم به سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز فرزین و جایگزینی کوپن

حذف ارز فرزین و جایگزینی کوپن