مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-28اقتصادي

تدوین طرح جامع گردشگری مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه طرح جامع گردشگری استان جز برنامه های دولت سیزدهم است، گفت: استان فاقد طرح جامع بود که در این دولت طرح جامع مصوب شده و درحال تدوین هستیم که فاز اول مطالعه این طرح تا پایان شهریور ماه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به مناسبت هفته دولت در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث تقویت زیرساخت های اقامتی استان با توجه به شرایط جغرافیایی استان ایجاد اقامتگاه های بوم گردی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: طی دو سال اخیر تلاش مان بر این بوده هم به لحاظ کیفی و هم کمی بتوانیم اقامتگاه های بوم گردی ارتقا ببخشیم؛ به طوری که طی این دو سال اخیر توانستیم تعداد 300 اقامتگاه را  420 برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه 160روستا در استان به عنوان مقصد گردشگری شناسایی شده است، اضافه کرد: برای این روستاها 76 مسیر گردشگری مشخص شده است.

برزگر ادامه داد: همچنین خانه های قدیمی به عنوان سرمایه حوزه گردشگری شناسایی شدند که تیم کارشناسی ما توانسته حدود 10هزار و 700 خانه های قدیمی را شناسایی کند تا فرآیند صدور مجوز آن طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع گردشگری مازندران

تدوین طرح جامع گردشگری مازندران