مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-20اجتماعي

جشن شکوفه ها با حضور 92 هزار دانش آموز کلاس اولی سیستان و بلوچستان برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سال تحصیلی جدید با حضور بیش از 92 هزار دانش آموز کلاس اولی در قالب جشن شکوفه ها به میزبانی مدارس استان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سال تحصیلی جدید با حضور بیش از 92 هزار دانش آموز کلاس اولی در قالب جشن شکوفه ها به میزبانی مدارس استان برگزار شد.

حسین بروشکی در حاشیه این جشن که صبح امروز چهارشنبه در دبستان استقلال آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: همراه با آغاز فصل بهار علم و دانش جشن شکوفه ها در تمام مدارس سیستان و بلوچستان پذیرای دانش آموزان کلاس اولی استان شدند.

وی گفت: نوآموزان پایه اول ابتدایی قبل از شروع رسمی سال تحصیلی، آغاز فرآیند تعلیم و تربیت و پا نهادن در فضای پرشور و نشاط و صمیمی مدرسه را با برگزاری مراسمی کودکانه، جشن گرفته و به ابراز خوشحالی و شادمانی می پردازند.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط و شادی در مدارس به ویژه دوره ابتدایی، اظهار کرد: نگاه به دوره ابتدایی باید نگاهی عمیق و بنیادی باشد.

بروشکی ادامه داد: آنچه در عرصه تعلیم و تربیت و در مقاطع مختلف تحصیلی اتفاق می افتد، ریشه و بنیاد آن از دوره ابتدایی شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن شکوفه ها با حضور 92 هزار دانش آموز کلاس اولی سیستان و بلوچستان برگزار شد

جشن شکوفه ها با حضور 92 هزار دانش آموز کلاس اولی سیستان و بلوچستان برگزار شد