مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-16سياسي

تاکید بر تحقق امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی


نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که امامزاده ها باید قطب فرهنگی قرار گیرند، ابراز امیدواری کرد این موضوع هرچه زودتر محقق و موجب آرامش روحی و درونی افراد شود.

- آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مراسم پیاده روی ارادتمندان علی بن موسی الرضا(ع) در دولت آباد اظهارداشت:  سنت پیاده روی به سمت حرم های معصومین(ع) چند سالی است مورد توجه ارادتمندان و محبین اهل بیت(ع) قرار گرفته و ریشه آن هم در پیاده روی اربعین به سمت کربلای معلی است.

وی با اشاره به پیاده روی عاشقان امام رضا(ع) به سمت مشهد مقدس گفت: افتخار می کنیم که ایران دربرگیرنده یکی از 14 معصوم(ع) است و مردم از نقاط مختلف کشور به سمت مشهد مقدس پیاده روی می کنند.

مهدوی خاطر نشان کرد: جمعیت زیادی از اصفهان برای شرکت در مراسم سالگرد شهادت امام رضا(ع) در مشهد حضور دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری پیاده روی مردم از دولت آباد و اجتماع در امامزاده ابراهیم(ع) را نشان از علاقه مردم به خاندان عصمت و طهارت(ع) دانست و یادآور شد: به اعتبار کسانی که جامانده اند و نتوانسته اند خودشان را به مشهد برسانند اینجا مراسم پیاده روی برگزار شد و این پیاده روی سابقه ده ها سال دارد و هرسال جمعیت بیشتری از شهرها و روستاهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تحقق امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی

تاکید بر تحقق امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی