مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-06سياسي

جاماندگان اربعین در اصفهان به رسم دلدادگی هم قسم شدند


سیل جمعیت دلدادگان و جاماندگان اربعین با پای پیاده در مسیر عاشقی قدم گذاشتند تا در وهله اول رسم دلدادگی به سیدالشهدا(ع) را به جا آوردند و سپس برای یاری امام زمان(عج) هم قسم شوند.

- اصفهان- سیل جمعیت دلدادگان و جاماندگان اربعین با پای پیاده در مسیر عاشقی قدم گذاشتند تا در وهله اول رسم دلدادگی به سیدالشهدا(ع) را به جا آوردند و سپس برای یاری امام زمان(عج) هم قسم شوند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها_ ریحانه شهبازی: ساعت عاشقی از 8 صبح آغاز شد و دلدادگان اباعبدالله حسین (ع) دسته دسته و گروه گروه کنار گذر خیابان زنجیره وار حرکت کردند که همه حول عشق امام حسین (ع) متحد شوند و نشان دهند که این اتحاد مسلمانان گسستنی نیست.

قدم های دلدادگان با نوای حسین حسین همراه شده و هر قدمی به نیابت از شهدای مسیر کربلا و قرب به امام حسین (ع) برداشته می شود برخی با پای برهنه و برخی در موکب ها ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان می دادند و خانواده ها با کالاسکه هایی که به پرچم نام امام حسین (ع) مزین شده بود گویی با علی اصغرها و سه ساله امام حسین (ع) و اسرایی که مظهر ایثار و مقاومت شدند همدردی می کردند.

سیل جمعیت از پیر و جوان، خردسال و بزرگسال چنان بهت و شوق را مخابره می کند که ناخودآگاه تداعی کننده این جمله می شود این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان اربعین در اصفهان به رسم دلدادگی هم قسم شدند

جاماندگان اربعین در اصفهان به رسم دلدادگی هم قسم شدند