مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-09اقتصادي

سرعت فزاینده خانه سازی در دهدشت


با صدور مجوز ساخت و ساز مناطق طرح ولایت و بسیجیان، امید می رود مشکلات گرانی مسکن و اجاره بها در دهدشت کاهش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در بازدید از طرح های بسیجیان و ولایت شهر دهدشت اظهار کرد: بعد از چند دهه انتظار با صدور مجوز، ساخت وساز در  مناطق طرح بسیجیان و ولایت آغاز شده است و به زودی کارگاه بزرگ خانه سازی در شهر رونق می گیرد تا بخش زیادی از مشکلات گرانی مسکن و اجاره بها در شهر دهدشت برطرف شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: اکنون تعداد زیادی از متقاضیان، کار ساخت و ساز در طرح بسیجیان را آغاز کردند و روند اجرایی با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی با بیان این که در حال حاضر در زمینه تامین زیر ساخت ها  در سایت مسکن ملی و هم چنین طرح بسیجیان دهدشت  مشکل عمده ای وجود ندارد و هماهنگی های لازم انجام شده است تصریح کرد: با برنامه ریزی و تکلیفی که برای نهادهای خدمات رسان شهرستان تعیین شده است تامین زیرساخت ها در کمترین زمان ممکن و در راستای جلوگیری از هدررفت منابع به صورت جهادی انجام می شود.

فرماندار کهگیلویه با مثبت ارزیابی کردن طرح مسکن ملی در دهدشت یکی از اولویت های مهم دولت را  ساخت سالانه بیش از یک میلیون مسکن دانست و خاطر نشان کرد: تکلیف شهرستان در راستای این  برنامه ملی، مشخصا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت فزاینده خانه سازی در دهدشت

سرعت فزاینده خانه سازی در دهدشت