مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:582023-09-02اقتصادي

تلاش برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه استان کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در رویداد «بسامد» (به هم رسانی سرمایه گذاران، ایده پردازان، - رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه، از تلاش برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه استان خبر داد و گفت: بزودی مرکزی با همین هدف در مجموعه پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در رویداد بسامد (به هم رسانی سرمایه گذاران، ایده پردازان، متخصصین و دانش بنیان ها) که با حضور سرمایه گذاران و شرکت های فناور و دانش بنیان در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار شد، بااشاره به وجود مدل های مختلف برای تحریک فناوری و توسعه نوآوری در جهان افزود: یکی از این مدل ها، مدل فشار نوآوری است.

وی اظهار کرد: در مدل فشار نوآوری افراد براساس فناوری های نوظهور در جهان محصولاتی تولید کرده و راهی بازار می کنند، بدون اینکه از ابتدا به این فکر کنند که بازار به محصول آن ها نیاز دارد، یا نه.

آزادی افزود: چالش اصلی در این مدل پیدا کردن بازار برای محصولات است، اما با وجود این چالش بزرگ این مدل همچنان در دنیا رواج دارد و شرکت اَپل هم براساس همین مدل پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه استان کرمانشاه

تلاش برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه استان کرمانشاه