مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-27سياسي

محرومیت زدایی از سکونتگاهی غیررسمی قم پس از 40 سال


نایب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به ساماندهی محلات اسماعیل آباد و جمکران، گفت: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم و تقویت همکاری ها بین مدیریت شهری و مدیریت استان، - حسن طلایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وضعیت کنونی محلات اسماعیل آباد و جمکران، اظهار داشت: وضعیت کنونی محله اسماعیل آباد در شأن شهر و استان قم نیست و این معضل چهل ساله باید با همکاری مدیریت شهری و مدیریت استان برطرف شود.

   وی ادامه داد: وجود سکونت گاه های غیررسمی با مشکلات اجتماعی و شهرسازی در شأن شهر قم نیست و مدیریت شهری و مدیریت استان باید با همکاری نزدیک این معضل را برطرف کنند.

   طلایی با اشاره به وجود 111 قطعه زمین در محله اسماعیل آباد، افزود: مدیریت شهری باهدف توسعه شهری و کمک به حل معضلات اجتماعی قصد تملک این اراضی را دارد.

   نائب رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت اراضی 32 هکتاری برای تملک این اراضی گفت: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم و تقویت همکاری ها می توان به این معضل پس از گذشت چند دهه پایان داد.

   وی برطرف کردن چهره محرومیت از منطقه جمکران را یکی دیگر از مسائلی دانست که مسئولان باید نسبت به آن اهتمام ورزند و گفت: با بازگشایی مسیر خیابان شهید حاج رضایی و خیابان شیخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از سکونتگاهی غیررسمی قم پس از 40 سال

محرومیت زدایی از سکونتگاهی غیررسمی قم پس از 40 سال