مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-23پزشكي

با مهاجرت یک پزشک، 20 سال هزینه و تلاش از دست می رود


یک متخصص زنان، زایمان و فلوشیپ نازایی در همدان گفت: زمانی که یک پزشک تربیت شده تصمیم به مهاجرت می گیرد و جامعه با فقدان حضورش مواجهه می شود، جامعه 20 سال به عقب برمی گردد.

- ایسنا/همدان یک متخصص زنان، زایمان و فلوشیپ نازایی در همدان گفت: زمانی که یک پزشک تربیت شده تصمیم به مهاجرت می گیرد و جامعه با فقدان حضورش مواجهه می شود، جامعه 20 سال به عقب برمی گردد.

زمان توقف نمی کند بلکه برای تربیت یک جایگزین 20 سال زمان نیاز است.

دکتر شمیم پیله وری در نشست بررسی مسائل و مشکلات پزشکان و دانشجویان پزشکی که به مناسبت روز پزشک در دفتر ایسنا برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه با شرایط موجود کشور و ناعدالتی هایی که در سطح جامعه دیده می شود، پزشکان حاذقی که فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده و با انبوه اطلاعات آماده خدمت به مردم هستند و از سویی حضورشان بسیار برای کشور ضروری و مفید است، تصمیم به مهاجرت می گیرند.

وی بیان کرد: بیشتر دانشجویان و رزیدنت ها زمانی که از آنها جویا می شویم چرا دوست ندارید خود را درگیر بیماری کنید و پیگیر باشید؟ چرا علاقه نشان نمی دهید و منظم سرکلاس ها حاضر نمی شوید؟ می گویند با توجه به شرایط حاضر انگیزه کافی نداریم و قصد داریم پس از فارغ التحصیلی مهاجرت کنیم این در حالیست که برای پرورش تنها یک دانشجو مبالغ زیادی هزینه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مهاجرت یک پزشک، 20 سال هزینه و تلاش از دست می رود

با مهاجرت یک پزشک، 20 سال هزینه و تلاش از دست می رود