مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-31اقتصادي

مرکز اهدای خون خارگ با اعتبار بیش از 3 میلیارد افتتاح شد


مرکز اهدای خون جزیره خارگ با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان با بهره گیری از تجهیزات به روز و تخصصی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح مرکز اهدای خون در گفتوگو با فارس اظهار داشت: از سال گذشته و با توجه به اهمیت راه اندازی مرکز اهدای خون که از مطالبات شهروندان این جزیره بود، با پیگیری های مستمر، نسبت به اخذ مجوزها و فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز استقرار این مرکز اقدام شد.

وی افزود: این مرکز با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان و با هم افزایی پایگاه پدافند شهید هادی پور، شرکت پتروشیمی خارگ، بهداشت و درمان صنعت نفت و اداره کل انتقال خون استان بوشهر و با بهره گیری از تجهیزات به روز و تخصصی افتتاح شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: این مرکز با بهره گیری از کادر متخصص، به صورت ماهیانه، پذیرای شهروندان گرامی برای اهدای خون خواهد بود و با برنامه ریزی به عمل آمده و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، خون های اهدا شده برای فرآوری به پایگاه انتقال خون بوشهر انتقال داده می شود.

دشتی زاده ابراز امیدواری کرد تا با تحقق اهداف و چشم اندازهای دولت در بخش ویژه خارگ، به صورت پایدار و مستمر شاهد توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در جزیره خارگ باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اهدای خون خارگ با اعتبار بیش از 3 میلیارد افتتاح شد

مرکز اهدای خون خارگ با اعتبار بیش از 3 میلیارد افتتاح شد