مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-21اجتماعي

افتتاح 18 تقاطع تا پایان امسال با هدف کاهش مسیر شهروندان تهرانی


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: موفق شدیم اولین تقاطع سال 1402 را دو هفته گذشته در منطقه 2 افتتاح کنیم و این دسترسی ها کاهش طول مسیر شهروندان را در پی خواهد داشت، - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: موفق شدیم اولین تقاطع سال 1402 را دو هفته گذشته در منطقه 2 افتتاح کنیم و این دسترسی ها کاهش طول مسیر شهروندان را در پی خواهد داشت، بر همین اساس تا پایان سال، 18 تقاطع را برای افتتاح برنامه ریزی کردیم و امیدواریم هر ماه، حداقل دو تقاطع تحویل شهروندان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی حق بین در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت بهسازی روکش آسفالت محور بزرگراه آزادگان اظهار کرد: بازدیدی را امروز به همراه پلیس راهور تهران از معابر بزرگراهی با اولویت بزرگراه آزادگان داشتیم.

موضوع نگهداشت سطح معابر با اولویت بزرگراه ها در دستور کار ویژه معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است؛ به جهت اینکه سرعت طرح بهسازی روکش آسفالت دراین معابر و شریان های های اصلی بیشتر است.

وی افزود: بزرگراه آزادگان یکی از اصلی ترین معابر شهر است که به جهت موضوع نگهداشت مدنظر ما قرار گرفته است، بر همین اساس طی چند ماه گذشته اکیپ ها را در بخشی از محدوده بزرگراه فعال کردیم و محدوده فتح تا شهید فهمیده را به صورت ویژه با توجه به سطح و عمق خرابی ها در اولویت قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 تقاطع تا پایان امسال با هدف کاهش مسیر شهروندان تهرانی

افتتاح 18 تقاطع تا پایان امسال با هدف کاهش مسیر شهروندان تهرانی