مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-07بين الملل

تحویل دارایی های مصادره شده روس ها به اوکراین غیرقانونی است


کرملین در واکنش به سخنان وزیر خارجه آمریکا در خصوص تحویل دارایی های سرمایه داران روس به اوکراین، این اقدام را غیرقانونی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کرملین در بیانیه ای به تصمیم وزارت خارجه آمریکا مبنی بر ارسال اموال مصادره شده از اولگارش های روس به اوکراین واکنش نشان داد و تحویل سرمایه شهروندان روس به کی یف را غیر قانونی خواند.

همچنین کرملین در واکنش به ارسال تسلیحات حاوی اورانیوم ضعیف شده از سوی آمریکا به اوکراین اعلام کرد: مسئولیت تحویل تسلیحات حاوی اورانیوم ضعیف شده به اوکراین بر عهده سرکردگان ایالات متحده خواهد بود.

از سوی دیگر کاخ ریاست جمهوری روسیه رزمایش مشترک میان ایالات متحده آمریکا و ارمنستان را در راستای ثبات و تقویت اعتماد متبادل در منطقه ندانست و افزود: روسیه به تعامل سازنده خود با ایروان و باکو در خصوص منطقه قره باغ ادامه خواهد داد.

در رابطه با روابط میان روسیه و کره شمالی نیز کرملین تاکید کرد: روسیه روابط خود با پیونگ یانگ را با ارزش می داند و بدون توجه به نظرات دیگر کشورها، این روابط را تقویت خواهد کرد.

از سوی دیگر سرگیی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه نیز اقدام آمریکا در ارسال اموال مصادره شده بازرگانان روس به اوکراین جهت کمک به کهنه سربازان اوکراینی را دزدی خواند و گفت: این ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل دارایی های مصادره شده روس ها به اوکراین غیرقانونی است

تحویل دارایی های مصادره شده روس ها به اوکراین غیرقانونی است