مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-28اقتصادي

بهره برداری از بیش از 14 هزار میلیارد ریال طرح بخش کشاورزی در آذربایجان غربی


همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت، 105 پروژه عمرانی اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر14هزار و 655 میلیارد ریال با حضور رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی و معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار و رییس سازمان .

- ایسنا/آذربایجان غربی همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت، 105 پروژه عمرانی اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر14هزار و 655 میلیارد ریال با حضور رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی و معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به بهره برداری رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، امروز ششم شهریور در آیین افتتاح همزمان این طرح ها که به صورت نمادین در محل مجتمع بسته بندی میوه در شهرستان ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: کاهش مصرف آب و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی و همچنین ارتقای سطح معیشت کشاورزان، از اهداف اجرای این طرح ها در سطح استان است.

خسرو شهبازی گفت: سردخانه های بالای صفر درجه سانتیگراد به تعداد 471 واحد به ظرفیت یک میلیون و 213 هزار و 142 تن در سال در استان فعالیت دارند.

شهبازی بیان کرد: در زمینه واحدهای تولید پوره کنسانتره در استان به تعداد 34 واحد و به ظرفیت 245 هزار و 130 تن در سال فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیش از 14 هزار میلیارد ریال طرح بخش کشاورزی در آذربایجان غربی

بهره برداری از بیش از 14 هزار میلیارد ریال طرح بخش کشاورزی در آذربایجان غربی