مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-01سياسي

بازدید امیر نصیرزاده از قرارگاه های اربعین حسینی و مرزهای مهران و خسروی


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در رأس هیأتی، از قرارگاه های اربعین حسینی و مرزهای مهران و خسروی در استان های ایلام و کرمانشاه بازدید و در جریان چگونگی خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در رأس هیأتی، از قرارگاه های اربعین حسینی و مرزهای مهران و خسروی در استان های ایلام و کرمانشاه بازدید و در جریان چگونگی خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) قرار گرفت.

وی در این بازدید، ضمن حضور در این دو گذرگاه مرزی به کشور عراق، علاوه بر نظارت فرایند کنترل تردد زائران و نحوه خدمت رسانی نیروهای انتظامی و مرزبانی برای تسهیل ورود و خروج زوار،  از مراکز خدماتی و درمانی ارتش، سپاه و بسیج نیز بازدید کرد.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای انتظامی، مرزبانی، نظامی و امنیتی در ایجاد شرایطی امن و آسان برای زائران، ابراز امیدواری کرد: با حمایت های دولت محترم در سال های آینده شاهد خدمات بیشتر و بهتر دستگاه های مختلف اجرایی و فرهنگی از جمله نیروهای مسلح در این رزمایش معنوی بی نظیر و منحصر به فرد جهانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیر نصیرزاده از قرارگاه های اربعین حسینی و مرزهای مهران و خسروی

بازدید امیر نصیرزاده از قرارگاه های اربعین حسینی و مرزهای مهران و خسروی