مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-24اقتصادي

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در همدان آغاز شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور تا 15 مهر به منظور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی سال تحصیلی خبر داد.

- مرضیه یونسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم التحریر، لباس،کیف و کفش و نیز هزینه مربوط به سرویس مدارس و ضرورت نظارت بر بازار این کالاها، تعزیرات حکومتی استان اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس  می کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای شهریورماه تا 15 مهر همزمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد گفت: تعزیرات حکومتی استان با راه اندازی گشت های مشترک با هماهنگی دستگاه های نظارتی و بازرسی های میدانی از اصناف برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی در محل خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون شعب تعزیرات حکومتی استان در مجموع سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز به تعداد 5 هزار و 757 فقره پرونده رسیدگی کرده و برای متخلفین بیش از یک هزار و 176 میلیارد ریال محکومیت صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در همدان آغاز شد

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در همدان آغاز شد