مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-24اجتماعي

پیش بینی تردد 2 میلیون زائر از مرزهای خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل اصلی در پیاده روی اربعین با توجه به جمعیت بالای زائرین حمل ونقل است، طبق پیش بینی های صورت گرفته، دو میلیون نفر از طریق خوزستان و مرزهای چذابه و شلمچه ترد می کنند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل زائران از طریق هواپیما، اتوبوس، سواری، قطار و امکانات شخصی انجام می شود تا به مرز برسند و بعد از آن به شهر خود برسند که این امر نیازمند سازماندهی خوبی است، گفت: با رایزنی هایی که با ترکیه انجام شدخ، تعداد 2 هزار دستگاه اتوبوس از آنها برای حمل و نقل زائران اجاره شد و با تدارک هایی که دیده امکان پارک 150 هزار خودرو در پارکینگ های مرزی وجود دارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تلاش شده است شرایط لازم برای جلوگیری از گرمازدگی فراهم شود، برای این کار 50 میلیون بطری آب وارد استان شود ضمن اینکه کارخانه های یخ نیز ساماندهی شده اند، همچنین بخش بهداشت و درمان نیز تونل های سرد پیش بینی، کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس، هلال احمر در مرزها مستقر شده اند و امنیت مرز مربوط به گذرنامه و انتقال افراد در کمترین زمان در گیت های گذرنامه انجام می شود، چند موکب بزرگ نیز آن طرف مرز راه اندازی شده و استان خوزستان برای استقبال از زائران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تردد 2 میلیون زائر از مرزهای خوزستان

پیش بینی تردد 2 میلیون زائر از مرزهای خوزستان