مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-12حوادث

مراقب سامانه های جعلی ثبت نام سرویس مدارس باشید


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به زمانبندی تعیین شده از طرف سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی، نسبت به سایت ها و سامانه های جعلی در پوشش ثبت نام سرویس مدارس هشدار داد.

- سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سودجویان و کلاهبرداران سایبری در ایام مختلف به بهانه های گوناگون به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند و این بار با زمانبندی تعیین شده از طرف سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی اقدام به طراحی سایت ها و ارسال لینک های جعلی کرده اند.

وی گفت: در این شرایط ممکن است افراد سودجو با انتشار تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، شهروندان را فریب داده و با هدایت آنان به درگاه های جعلی اطلاعات حساب بانکی آنها را سرقت و موجودی حساب آنها را برداشت کنند.

مرتضوی افزود: در سنوات گذشته نیز مواردی بوده که برخی از مجرمان سایبری با راه اندازی کانال ها و صفحاتی در شبکه های اجتماعی به بهانه های مختلف مانند، آموزش های غیرحضوری، کلاس های تابستانه و تخفیف های ویژه دانش آموزی مبالغی را از کاربران کلاهبرداری کرده اند.

رییس پلیس فتا استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان برای انجام خریدهای اینترنتی به سایت های مجاز و شناخته شده که دارای نماد الکترونیکی هستند مراجعه و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب سامانه های جعلی ثبت نام سرویس مدارس باشید

مراقب سامانه های جعلی ثبت نام سرویس مدارس باشید