مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-29اقتصادي

رشد 42 درصدی درآمد مالیاتی در سال جاری


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه در سال جاری 3 هزار و 495 میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان پیش بینی شده است گفت: این میزان نسبت به سال گذشته رشد 42 درصدی داشته است.

- وجیه الله ذکوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه صد درصد مالیات پیش بینی شده استان در سال گذشته وصول شده است اظهار کرد: 2 هزار و 400 میلیارد تومان رقم این وصول مالیاتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان نسبت به سال گذشته 41 درصد رشد داشته است افزود: در سال جاری نیز برای استان 3 هزار و 495 میلیارد تومان درآمد مالیاتی پیش بینی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان یادآور شد: ظرف پنج ماه امسال  یک هزار و 300 میلیارد تومان از این رقم وصول شده به نحوی که 95 درصد درآمدهای استان از محل درآمدهای مالیاتی است.

وی با تاکید بر اینکه پاک ترین و بهترین نوع درآمدها برای اداره کشور از محل درآمدهای مالیاتی است گفت: در خردادماه سال جاری 131 هزار اظهارنامه دریافت شده که 103 هزار از این اظهارنامه ها بر اساس تبصره ماده 100 بوده یعنی هر آنچه مودیان اظهار کردند سازمان امور مالیاتی کشور بدون رسیدگی قبول می کند.

ذکوری با اشاره به اینکه مالیات ابرازی مودیان در دو سال اخیر متوسط 200 درصد رشد داشته است افزود: 55 درصد مودیان با بهره گیری از تبصره ماده 100، با عدد ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 42 درصدی درآمد مالیاتی در سال جاری

رشد 42 درصدی درآمد مالیاتی در سال جاری