مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-10سياسي

ارائه خدمات موکب قرآنیان استان بوشهر به 100 هزار زائر اربعین


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ارائه خدمات قرآنی موکب قرآنیان این استان به 100 هزار زائر اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قادری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موکب قرآنیان استان بوشهر همه ساله با فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) واقع در عمود 708 مسیر کربلا و نجف به زوار حسینی خدمات فرهنگی و قرآنی ارائه می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تقدیر از همکاری بسیار خوب فعالین قرآنی اعم از پیشکسوتان، مربیان و قاریان و بعضی از طلاب، اظهار داشت: برای چهارمین سال استان بوشهر موفق به برپایی موکب قرآنی فرهنگی در مسیر نجف به کربلا جهت ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی شد.

وی افزود: دبیر اجرایی و طراح اصلی این کار قرآنی ابراهیم مرادی از فعالان و پیشکسوتان قرآنی و از مدیران موفق قرآنی استان است که هر ساله با حمایت های مردمی و خیرین موفق به برپایی مواکب قرآنی اربعین می شوند.

حجت الاسلام قادری خاطر نشان کرد: ایستگاه تلاوت یک صفحه ای قرآن کریم، ایستگاه تصحیح قرائت نماز، ایستگاه قرآن بخوان جایزه بگیر ویژه نونهالان و خردسالان و ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی، برگزاری کرسی های تلاوت و تلاوت های اذان گاهی از دیگر غرفه های قرآنی و فرهنگی مواکب قرآنیان اربعین استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات موکب قرآنیان استان بوشهر به 100 هزار زائر اربعین

ارائه خدمات موکب قرآنیان استان بوشهر به 100 هزار زائر اربعین