مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-23اقتصادي

هدفگذاری برای تبدیل منطقه پیام به قطب اقتصاد دیجیتال


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با راه اندازی کامل واحدهای تولیدی این مجموعه، زمینه اشتغال هفت هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام فراهم خواهد شد.

- ایسنا/البرز مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با راه اندازی کامل واحدهای تولیدی این مجموعه، زمینه اشتغال هفت هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام فراهم خواهد شد.

اکبر قنبرپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که رشد و خودکفایی در تولید به خصوص در حوزه فناوری های نوین یکی از مهم ترین اولویت های دولت و البته هدفگذاری مدیران منطقه در پیام است، اظهار کرد: تبدیل شدن پیام به قطب اقتصاد دیجیتال از مهمترین طرح های سیاست های دولت سیزدهم در این منطقه است که به همین منظور اقداماتی از جمله آماده سازی واگذاری زمین با اجاره بهای اندک به شرکت های مرتبط در این حوزه اجرایی شده و این روند با توسعه زیر ساخت ها تداوم می یابد.

وی افزود: به همین منظور تا کنون به بیش از 315 شرکت برای ایجاد خط تولید محصولات خود در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی زمین واگذار شده است که از این تعداد تاکنون نزدیک به 180 شرکت مستقر شده و پروانه بهره برداری دریافت نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای تبدیل منطقه پیام به قطب اقتصاد دیجیتال

هدفگذاری برای تبدیل منطقه پیام به قطب اقتصاد دیجیتال