مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-05سياسي

استقرار 73 موکب در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان گفت: 73 موکبی که از مسیر گاوازنگ زنجان به طرف مزار شهدای گمنام در روز اربعین حسینی از ساعت 6 تا اذان مغرب و عشاء دایر خواهد بود 15 موکب خدمات فرهنگی ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای اربعین حسینی در کانون های مساجد از برپایی موکب های احسان به صورت خودجوش و مردمی با استفاده از ظرفیت های خیرین در مساجد زنجان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با بیان اینکه بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت عظیم معرفتی، معنوی و حماسی اربعین حسینی در برنامه های اربعین حسینی دنبال می شود، تصریح کرد: بسترسازی لازم برای خودسازی، ایجاد تحول معنوی و تقویت پیوند جریان عاطفی و شورانگیز حسینی با شناخت و معرفت پایدار، افزایش آگاهی های مردمی در خصوص نهضت عاشورا و اربعین حسینی، از اهداف برگزاری ویژه برنامه های اربعین در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان است.

وی ادامه داد: علاوه بر برپایی موکب ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در نجف اشرف و ارائه خدمات پذیرایی، اسکان و ویژه برنامه های فرهنگی برای زائران، برنامه هایی نیز برای جاماندگان اربعین در کانون های مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 73 موکب در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی

استقرار 73 موکب در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی