مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29اقتصادي

افزایش 114 درصدی تولید کودهای فسفاته در ایلام


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: با تلاش در راستای خودکفایی تولید کودهای کشاورزی، موفق به افزایش 114 درصدی کودهای فسفاته شده ایم.

- سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان وظیفه تهیه و تدارک، توزیع، حمل و نقل و فروش انواع نهاده های مورد نیاز کشاورزی به ویژه کودهای شیمیایی را عهده دار است، گفت: برنامه کودی استان در سال جاری، 57 هزار و 462 تن انواع کود شامل 43 هزار و 661 تن کود ازته، 9 هزار و 980 تن کود فسفاته و 3 هزار و 821 تن کود پتاسه می باشد.

وی افزود: هم اکنون بیش از 11 هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه دار در انبار های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام برای کشت های پاییزه استان ذخیره شده است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام ادامه داد: این شرکت با تأمین کودهای کشاورزی مورد نیاز استان ایلام، به طور میانگین سالیانه مقدار حدود 60 هزار تن انواع کودهای کشاورزی را برای استان تأمین، تدارک و توزیع می کند.

وی یادآور شد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تلاش و پشتکار و در راستای خودکفایی کشور در تولید کودهای کشاورزی موفق به افزایش 85 درصدی تولید کودهای پتاسه و افزایش 114 درصدی تولید در کودهای فسفاته شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 114 درصدی تولید کودهای فسفاته در ایلام

افزایش 114 درصدی تولید کودهای فسفاته در ایلام